Historie

 U spreekt met Bob is in september 2010 gestart als een werkgelegenheidsinitiatief van Kompaan B.V. (www.kompbaan.nl). U Spreekt met Bob is enerzijds gestart met als doelstelling professionele telefoondiensten uit te voeren voor bedrijven en (overheids-)instellingen. Anderzijds om werkgelegenheid te creëren in de regio Noord-Veluwe ten behoeve van mensen die op dat moment een afstand hadden tot de arbeidsmarkt. Daarbij geldt vanaf het begin dat U Spreekt Met Bob een initiatief is, dan zichzelf bedruipt vanuit de toegevoegde waarde die zij haar klanten biedt. Niet een bodemloos subsidieproject, maar een bedrijf waarin door alle betrokkenen wordt samengewerkt aan de achterliggende doelstelling; werk bieden en werk houden ! Daarmee was het project een prachtig initiatief dat opleiding, ontwikkeling en instroom naar interessant werk biedt aan werkzoekenden en tegelijkertijd bedrijven en organisaties professioneel ontzorgt op het gebied van inkomend en uitgaand telefonieverkeer en klantcontact.  

U spreekt met Bob heeft voorafgaand aan het project een aantal standaard producten ontwikkelt.

  • Receptie abonnement voor kleine ondernemers
  • Klantenservice voor bedrijven en (overheids-)instellingen
  • Klanttevredenheid abonnement (aftersales service door proactief klantcontact na aflevering / oplevering van uw product of dienst
  • Interim receptie en telefoondiensten (voor beurzen, promoties, acties, evenementen of bij onderbezetting)
Deze standaard diensten bleken in de praktijk aanvulling nodig te hebben; zo werd acquisitiebellen geboren. Het generen van leads voor uw verkooporganisatie en het maken van keiharde sales afspraken. Het bleek mogelijk en realiseerbaar binnen U spreekt met Bob. Het meedenken in promotie en verkoopacties is nu een standaard binnen U spreekt met Bob, echter altijd als maatwerk uitgevoerd. Het is prachtig om te zien dat  mensen die eens "zorgvuldig gedesintegreerd" zijn geweest, zich nu al ruim een jaar verdienstelijk opstellen om de telefonische bereikbaarheid van bedrijven te garanderen. Of als telemarketeer marktonderzoek verrichten en leads genereren t.b.v. nieuwe relaties. Inmiddels werken we in ons klantcontactcenter met meer dan 25 enthousiaste en professionele collega’s.
Inmiddels zijn we met onze organisatie het stadium van het enkel willen creëren van werkgelegenheid voorbij, en bieden we vanuit een professionele setting allerlei telefonische en administratieve ondersteuning.
Ook u zijn we graag van dienst! BoB heeft namelijk groeiambities, die we willen realiseren door ook voor uw organisatie een waardevol verlengstuk te zijn.