Onze werkwijze

Of BoB nu voor uw organisatie belt of beantwoordt; voordat wij u van dienst kunnen zijn, kruipen we graag in uw huid. We willen weten wie u bent, wat u doet, hoe u uw dienst of product aan uw klanten levert en ook waarom er is gekozen voor een bepaalde aanpak. Want pas als we dat weten, zullen we daadwerkelijk als een verlengstuk van uw organisatie van toegevoegde waarde zijn. Die toegevoegde waarde realiseren we  door kostenbesparend voor u te werken en u een ongekende hoge kwaliteit van dienstverlening te bieden. Door de wensen van uw klanten te inventariseren, realiseren we pasklare oplossingen voor elk contactmoment met uw relaties.  En precies daarin zit het resultaat.

Natuurlijk wordt er ook gewerkt met een state-of-the-art telefooncentrale, met online-tooling en scripts. Dit zijn voor ons echter geen verkoopargumenten, ook al worden ze als maatwerk toegepast op uw organisatie. Boven alles wordt het succes bepaald door onze mensen. Dienstverlening is namelijk niets anders dan de optelsom van het gedrag van mensen. De kwaliteit en de motivatie van onze collega's zijn alles bepalend in het resultaat! En daar zijn wij ons van bewust. Binnenkomend telefoonverkeer wordt beleefd en bekwaam opgevolgd. En wanneer wij uw relaties actief benaderen, dan doen we dat met zorg. Op die manier ontzorgen wij u op het gebied van inbound en outbound telefoonverkeer.